در این تیزر 16 ثانیه ای ، گوشی جدید سامسونگ در مقابل دوربین حاضر می شود واین گونه سخن می گوید :
من سامسونگ گلکسی اس 5 هستم و این چالش سطل یخ من است. (سطل آب و قطعات یخ برروی گوشی ریخته میشود) اوه، خیلی یخ بود. افرادی که توسط من برای این کار نامزد میشوندآیفون 5 اس، اچ تی سی وان ام 8 و نوکیا لومیا 930 هستند.»
سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی با نگاهی هوشمندانه و برگرفته از یک رویداد محبوبجامعه ، ضمن دعوت از رقبای خود به شرکت در یک چالش ، که می توان آن را نوعی صحنهآرایی قدرتمند نیز دانست ، کیفیت و مقاوم بودن محصول جدید را به رخ می کشد و با نگاهیزیرکانه تر مبنی بر پیشرو بودن در کلیه امور خیرخواهانه و تکنولوژی مدارانه ، به برندسامسونگ جانی دوباره می بخشد ، و خود را درگیر چالشی می کند که حتی برای آدمی نیزسخت است.
در جاذبه های اخلاقی نکته مهم ، اخلاق محوری با پرهیز از بی اخلاقگی هاست ،چنان که سامسونگ با درکی صحیح نسبت به این موضوع ، پس از این تیزر تبلیغاتی به جمعآوری مبالغی جهت مبارزه با این بیماری پرداخته ، تا نشان دهد که بهره گیری از یکجریان محبوب در جامعه ، تنها هدف این برند نبوده است .
درباره این سایت